MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 27 September 2012

Bila bergelar student...

Perangai buruk aku sejak dari sekolah lagi...suka usung buku ke sana ke mari....tak kiralah pergi berkelah ke...balik kampung ke....tapi kalu pergi shopping tak bawak lah...hehe...kadang-kadang tu bukannyer sempat mentelaah pun...kadang-kadang tak sempat bukapun....semangat nak bawak jer lebih....huhu....sebab tu kebanyakan kertas atau buku aku jadi lunyai ataupun kotor...hehe...lunyai bukannyer sebab rajin membaca tapi sebab diusung ke sana ke mari....haha....beg pun jadi rabak....


Hari-hari aku usung journal-journal bawak pergi ofis dan bawak balik rumah...
Gara-gara aku terlepas....
Satu fail dah terjun dalam lopak air...
nasib baik masih dapat diselamatkan...huhu... 


Sekarang ni perangai tu lagi bertambah teruk bila aku sambung study lagi...ntahlah bila tak bawak rasa macam tak boleh duduk....jadi semakin risau pasal study....

Ya Allah ....permudahkan aku....Ameen...

* Semalam 26 hb September adalah ulangtahun kelahiran suami yang ke-30....Selamat hari lahir abang...sayang abang...




No comments: