MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 4 October 2014

Mama siti mengasuh Solehah & Fahim...

Alhamdulillah....Dah sebulan lebih Solehah & Fahim dijaga oleh pengasuh2 baru, Ateh & Acu di Taman Seri Jenaris....dua beradik....entahlah hati aku rasa lebih tenang sekarang berbanding mereka dihantar ke nursery....syukur...tersangat besar nikmat Allah...aku selalu ingat bahawa Allah akan hadiahkan pelangi selepas turunnyer hujan... 

Sementara itu dalam masa sebulan jugaklah aku & suami dok pening nak hantar anak2 kat mana....huhu.....Sehinggakan aku terpaksa meminta bantuan Siti, isteri kepada kawan baik suami aku...Dari pertengahan Ogos, Siti mengasuh Solehah & Fahim.....dalam 10 hari jugaklah....

Sebenarnya aku dan suami membuat keputusan untuk memberhentikan Solehah & Fahim dari Nursery sejak bulan awal lapan lagi...adik suami aku yang bongsu mengasuh...tetapi disebabkan Anas sakit dan masuk wad...lama jugak Anas bertapa kat hospital...






#p/s: Terima kasih banyak Siti...Kadang2 Solehah ada sebut pasal Auni & mama Siti....rindulah tu...


No comments: