MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 28 October 2009

Salam perpisahan

Perkataan "perpisahan" memang tidak kugemari...tak kiralah perpisahan sekejap atau lama...apatah lagi kalu perpisahan itu buat selama-lamanyer...huhuhu...hanya air mata jadi peneman..dah menjadi adat..sesuatu pertemuan pasti diakhiri dengan perpisahan...

sebenarnyer kita bertemu untuk berpisah..jika tak nak berpisah..maka jangan bertemu..hehehe..bila berpisah pasti tak sabar untuk bertemu semula...

sebenarnya, saya ingin mengucapkan salam perpisahan buat rakan-rakan sekalian..buat masa ni saya akan cuti dari berblogging....insya Allah jika ada umur dan masa..kita akan berjumpa lagi..

saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya saya ada terkasar bahasa atau tingkah laku saya yang mengores hati anda sekalian..sejujurnyer saya tidak pernah berniat nak sakitkan hati sape2..tapi jika berlaku juga..mungkin disebabkan ketidaksengajaan saya...


2 comments:

Nadiah Sidek said...

cuti kahwin ke ni kak yati? ehe..

HuMayRah HaYatI said...

hehe..x der lah..k yati busy cket..dah start keje..x sempat nak berblog..
nadiah..bagilah alamat..nak pos kad walimah k yt..