MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 25 April 2010

Andainyer kucuti esok hari...


Andainyer kucuti esok hari....

Aku akan bangun lewat sikit....

Aku akan pergi ke taman untuk menghirup udara segar di waktu pagi...

Aku akan menggoyoh bilik air yang dah jadi kelabu...

Aku akan membuang semak-samun yang sedang bergayut di pagar belakang rumah..

Aku akan menyediakan hidangan yang special untuk suamiku..

Aku akan pergi window shopping....

Aku akan mengadap pc seharian...

Aku akan berblogging...

Aku akan komen status kawan-kawan di facebook...

Aku akan mendownloads lagu-lagu kegemaranku melalui 4shared...

Aku akan buat pembetulan tesis yang masih berbaki...

Aku akan buat segalanyer...walaupun agak tak munasabah untukku buat segalanyer...

Tetapi...

Malangnya...aku tak dapat menikmatinyer... :-(


2 comments:

husna said...

wah. ni tak cukup ni nak buat semua kalau cuti sehari ja.
paling kurang cuti seminggu baru syok.

HuMayRah HaYatI said...

hehehe...memang x cukup pun husna..tu lah k yati ni berangan jer lebih..buatnyer idak..teruk3..