MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 28 April 2010

Kembali jadi student..


Aku jadi single untuk dua hari ni...suamiku ada kursus di KL...jadi aku amik peluang ni untuk menyiapkan pembetulan tesis yang masih bersisa...mmmmm.....sebenarnyer aku ni dah terkena virus husna...dah ketagih nak berblogging...dok tgh sibuk buat correction pun....aku masih ada masa lagi nak tulih blog...teruk3...tak per..kejap jer ni...satgi sambung balik yer yati...heeee....aku memarahi diriku sendiri...

Sekarang aku berada di ex-rumah sewa aku di Penang..tumpang bermalam kat sini...keadaan seperti ini mengingatkan aku macam-macam kenangan semasa aku bergelar student ijazah lanjutan...tido lewat...bangun awal...tido di lab...mandi di lab...makan di lab...solat di lab...pendek kata bermastautin di lab...fikiran hanya tertumpu pada tesis...lepas tesis..tesis....tesis...tesis lagi....dan lagi....sampai dah berpinau mata...huh...serik rasanya nak amik lagi....

Ni tinggal sikitttt lagi...teruskan yati....aku menjerit... chaiyok! chaiyok! chaiyok!...

4 comments:

puan oryza said...

makan thesis tido thesis... chaiyok sume!!!

HuMayRah HaYatI said...

jgn muntah tesis cudahlah...:-P

husna said...

caiyok semua!!

husna la bawak virus ni? hahaha

HuMayRah HaYatI said...

yup...virus yang sukar diubati..dah nak parah ni..husna ada vaksin x..