MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 4 June 2012

Lab 1001 kenangan

Hari Isnin lepas, aku ke tempat studyku...tiba-tiba pulak terserempak dengan junior aku masa study dulu...tapi sekarang dia dah jadi senior aku....huhu....namanyer Hazwan....mmm baguslah....time muda-mudalah kalut further study....kalau macam aku ni...yang tak berapa muda lagi ni....susah sikitlah....otak pun berkarat....huhu...

Actually, aku tak der lah rapat dengan Hazwan ni...kami berlainan lecturer dan bidang research tapi disebabkan kami dari pusat pengajian yang sama...jadi banyaklah topik dan cerita yang nak dikongsikan...antaranyer perkembangan kawan-kawan yang lain....bukan gosip2 yer...hehe...

Di akhir perbualan, Hazwan offer aku ke labnyer untuk nak transfer data....alangkah terkezzutnye aku....rupa-rupanyer lab Hazwan duduk sekarang ni adalah lab aku dulu....dan keadaannyer pun masih banyak tak berubah....huhu....banyak betul kenangan mengusik jiwa di sini...kenangan lepak2 kat sini sampai lewat malam....macam-macam lah...huhu...kira masa tu lab ni dah jadi rumah kedua aku lah....rindu sangat2...tak sangka pulak aku berpeluang sekali lagi untuk ke sini...






Masih belum ditukar...





Sebenarnyer lab ni tak der lah sebesar mana...dan kedudukan singki ditengah-tengah menambahkan kekecilan lab....mungkin design lama kot....rasanyer kalu 2-3 orang masuk....dah jadi crowded giler...


*p/s: Tiba-tiba teringat kat junior-junior yang menghuni lab ni dulu...Nadiah, Husna, Aini, Azi...dan juga sifuku...





1 comment:

Nadiah Sidek said...

sekali-sekala bosan lepak di lab kak yati. ngee~