MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 14 June 2012

Solehah pergi Dinner & Talk..

Ini adalah aktiviti hari Jumaat malam minggu lepas...Dinner & Talk di Vistana Hotel Penang....disebabkan pengasuh Solehah balik kampung makanyer aku terpaksa membawa Solehah sekali....huhu....mmm...kalian pun boleh agakkan...kalu si kecil ada....dah tentunyer aku tak dapat nak dengar Talk....huhu....tak aperlah....at least aku dah berusaha datang....al maklumlah takut tak cukup corum....huhu....itu pun suami aku kena ambil cuti separuh hari lagi...sebabnyer pada minggu ni suami kerja shift petang....anyway abg...terima kasih kerana memahami kerja isterimu ini....








Masa ni aku tunggu Solehah tidur di luar dewan....



*p/s: Malam ni....kami sekeluarga sampai di rumah dalam pukul 12 malam...dah lah esok....pagi-pagi kami nak bertolak ke Teluk Batik, Perak....kami pergi berkelah sambil berBBQ bersama geng Leader....



3 comments:

ibu amin mursyidi said...

talk pasal apa ni yati?.. hehe.. sibuk je kan nak tau..

HuMayRah HaYatI said...

yati tau sebab ape kak anis nak yibuk2 ni...hehe...tak der kena mengena dgn bidang kita kak anis...Talk pasal investment...

ibu amin mursyidi said...

haha.. sebab nampak org chemistry dalam tuh... tu yg sibuk tuh... haha