MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 10 August 2012

Plat kereta raya



Kejadian ni berlaku kira-kira awal August yang lalu.....seingat aku hari rabu.....Gara-gara mengantuk ketika memandu balik ke rumah....aku terbooom buntut kereta orang...huhu....masa tu kat atas Penang Bridge....aku tak perasan kereta depan membrek...kereta wira dengan no plat bermula huruf D.......perlanggaran tu tak derlah kuat sangat...tapi dapat rasalah gegarannyer....aku drive slow jer....kebetulan pulak masa tu jalan tengah jem...mujurlah pemandu kereta tu tidak memberhentikan kereta....mungkin dia takut jalan bertambah jem....kalu tak memang lagi harulah...

Akupun tak berhenti tengok depan kereta aku....assume oklah....bila sampai di SP jer...aku berhenti sekejap nak tengok depan kereta....alamakkkk kemekkk....mmm...confirm suami marah....huhu...dan dan aku sms suami bagitau insiden yang berlaku....

Syukur kepada Allah...sikit jer yang kemek.....tapi melayang jugaklah RM 100...kalu tak...boleh buat raya....mmm....pengajaran buat aku....lepas ni kena lebih berhati-hati....

  

No comments: