MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 11 August 2012

Tersentuh hati...

Tiap kali apabila aku memandu balik dari tempat keje....di lorong ini pasti akan kelihatan seorang lelaki india tua ini berjalan dari satu kereta ke satu kereta yang lain untuk meminta sedekah....traffic light di simpang ini agak lama...so sempatlah....






Apabila melihat keadaan dia....aku jadi sedih....kesiannyer...mmm....buat masa ni bertapa bertuahnyer aku....diberi kesempurnaan akal fikiran, rupa paras dan kehidupan....Terima kasih Allah di atas kurniaanMU....walaupun kadang-kala hambaMu ni alpa...kasih sayangNya masih diberi.... 



Lagi satu perkara yang membuatkan air mata kugugur ke bumi adalah iklan raya 2012 dari BERNAS....






Ya Allah...Kau jauhkanlah aku dan ahli keluarga aku diuji dengan keadaan seumpama ni....tak mampu nak menanggungnya.....Ameen... 






No comments: