MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 4 November 2013

Biar betul!!!!! Tahun 2015...

Hari selasa minggu lepas, aku berjumpa dengan supervisorku, Prof....itupun sebab nak kena hantar progress report setiap 6 bulan...kalau tak memang liatlah aku nak jumpa Prof....bila nak berjumpa jer....stress tu tak tau nak kata macamana....yang pasti aku tak suka berperasaan macam ni...macam-macam fikir...selalunyer tiap kali berjumpa aku mesti kena brainwash cukup-cukup....tak der progresslah...slowlah....huhu.....tambah-tambah lagi aku baru jer lepas cuti bersalin dua bulan...

Alhamdulillah...pertemuan kali ini agak berbeza...Prof seakan berpuas hati dengan hasil kerjaku....dan Prof menggesa supaya start menulis journal...dan aku dikehendaki memberi pembentangan dalam group meeting yang akan datang....Prof memberi aku masa selama 3 minggu...huhu....






Bila aku tengok dalam laporan progress report...aku terkejut apabila membaca ayat kat bawah ni...


        " Tarikh/semester dijangka pelajar menamatkan pengajian dengan jayanya : 2015 "




Aku tak pasti boleh ke tak....tapi aku akan cuba sedaya upaya....Ya Allah...Kau permudahkanlah segalanyer...Ameen....






No comments: