MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 2 May 2010

Aku, BBQ, staff Leader Cable, Pantai Merdeka and Cuti Hari pekerja

Kira-kira jam 5.20 petang..."cepat maira...depa dah calling-calling ni...", suamiku mengarah supaya aku cepat bersiap...hehehe...aku ni memang selalu lambat...biasalah...perempuan...banyak yang kena bersiap...sebenarnya pada malam ni...aku ada majlis BBQ bersama staff dan juga famili Leader Cable yang bertempat di Pantai Merdeka sempena Cuti Hari Pekerja ...Leader Cable adalah company tempat suamiku mencari rezeki....agendanyer hanya makan-makan dan suka-suka..

Ini adalah kali pertama, aku join...pada mulanyer agak janggal...tapi disebabkan mereka sumer ramah-tamah..jadi aku tidak mempunyai sebarang masalah...hehehe...al-maklumlah aku ni jenis pemalu cket... :-P

Setiap staff atau famili dikehendaki membawa satu jenis makanan...aku dan suamiku decide nak bawak puding koktel...ada yang bawa spageti...ayam perap...jagung...kerepek pisang...

Antara juadahnyer adalah:
tentunyer ayam bakar...


jagung bakar

hidangan lain...


diperkenalkan Cik Wati selaku pengerusi aktiviti...

 Antara chef yang tidak ternama...


Antara yang perabis makanan...haha...

banyak sangat makanan....aku dok ralit makan sampai tak sempat nak ambik gambar puding yang aku buat...sedar-sedar jer dah abih...sedap gamaknyer...hahaha...


Antara yang terlibat...


 hehe...

No comments: