MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 26 June 2010

Kawan-kawan yang aku ada

Semasa aku mengemaskini folder gambar dalam ladtop...aku terjumpa gambar kawan-kawan...rindu plak kat kalian...jikalaulah masa boleh diputar kembali...teringin nak bersama kalian lagi...



1996-1998 
 
 
kenangan SMKPD
bergotong-royong memasak kat umah cikgu Wan Zarina



1999-2000


  Masa matrik...



2001-2003
hehehe....terkezut gak....tak kan aku tak der kawan time ni...huhu...
baru teringat kamera digital belum famous lagi
kamera berkodak jer yang ada
masih tak berkesempatan nak scan gambar
nantilah bila ada masa akan diupload....
maaf yer kepada kawan2 undergrad....
jangan sedih2 yer...



2004


kwn2 leomag...keje sementara tunggu convo...




2005
jenuh aku cari...
manalah gambar kawan2ku time ni...



2006




Bersama akak2 master...skrg mereka dah bergelar pensyarah, pegawai sains, cikgu dan ada yang bakal bergelar DR.


Selepas sesi makan2 kat Secret Villa..


 2007

 Aini, kak ta dan aku di pantai kat langkawi


Masa sambutan besday husna..

 Bersama kawan2 nisa' Pulau Pinang



2008
yang sarat dengan kenangan


kat Pantai Batu Feringhi....6 Jan 2008...


Masa sambutan besday azi...


Research mate


kat Sabah


Masa ICYC'08




Masa nak pegi dinner ICYC


Masa kenduri Kak Ery...



2009
yang masih berbaki

majlis perpisahan anjuran kak sita....dia dah jadi pensyarah di Tati


Masa convo nadiah...dengar citer dia tengah sambung PhD di Jepun


Bersama kawan2 kak ila...kak ila belanja kek secret recipe...


Masa kenduri An...dia dah selamat jadi ibu...


Masa perkahwinan aku sebelah suami

2010....
Buat masa ni...tiada lagi...
Just both of us...



*p/s: Gambar-gambar ini adalah hasil snap aku sendiri dan ada juga sumbangan dari kawan-kawan...

2 comments:

Nadiah Sidek said...

la..tak tahu pun kak an dah ada baby. bila bersalinnya? kirim salam ke kak an ye! girl ke boy?

wah..nadiah smbg PhD kat jepun ye? jepun cantik & bersih! teringin lak nak ke jepun..ehe..

HuMayRah HaYatI said...

kak an dah ada baby..bila ek..terlupa lah plak...skrg ni kak yati jadi pelupa...huhu...bila kak yati p USM..kak yati sampaikan salam nadiah ek...

Dr Nasri lah gtau..nadiah dah bawak diri p jepun...kak yati pun nak pegi gak...bilalah dapat keluar dari malaysia ni...