MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 23 June 2010

Tatkala boring drive balik keje

Perjalanan balik dari tempat keje ke rumah...kadang2 memang membosankan....drive sorang-sorang....kadang2 aku pasang radio..bila dah bosan dgr radio...buka MP3 pulak...dengar nasyid.....kadang-kadang aku pernah baca novel...buku aku letak atas stereng....haha...jangan terkezut....ni bila time jalan jem jer ataupun masa tunggu kat traffic light....(jangan tiru aksi ini di dalam kereta....hahaha)......snap gambar pun boleh....waaa....kalah pemandu F1....hehehe....kalu bleh...aku nak surf internet sambil drive....berblogging ker....berfacebook ker....merepek jer aku ni....

aku suka pelangi....


aku suka hujan....


nak cuba skodeng driver kereta belakang...hehehe...


beg, buku dan bekal selalu menjadi teman aku.....


aku dah kembali menjadi peminat novel dan majalah....


Antara aktiviti-aktiviti lain...
1. Aku selalu membayangkan tempat keje aku hanya 10 kilometer dari rumah.....
2. Aku selalu melihat keindahan sawah padi yang terbentang luas.....
3. Aku bertafakur...masa ni aku selalu gunakan untuk memikirkan cara untuk membaiki diri...
4. Kadang-kadang aku menangis....bila tersedar bertapa kerdilnyer aku di bumi Allah...

4 comments:

Nadiah Sidek said...

kak yati, handbag kakyati tu sorok sikit. letak kat tmpt letak kaki ke. bahaya letak atas seat mcm tu

HuMayRah HaYatI said...

hehehe...ma cih nadiah...ingatkan k yati...husband k yati pun selalu tegur...tapi k yati selalu terlupa...

Mengkuang berduri said...

tmpt keje k sita dr rumah seminit setengah bleh sampai dh...

HuMayRah HaYatI said...

ala...dekat2 x best lah...tak adventure...huhuhu...