MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 6 August 2010

My convocation day 2010

Pada 4 ogos 2010 yang lalu....

Tepat jam 6.45 pagi...aku bertolak dari Sg. Petani menuju ke USM...ari ni aku bakal dianugerahkan ijazah sarjana sains...hanya suami yang dapat menemaniku...yang lain sumernyer ada macam2 hal yang tak dapat dielakkan....betul cakap kak sita....dengan adanyer suami...tercoverlah sumer....hehe....ma cih abg sayang....

Aku sampai di USM dalam jam 7.45 pagi...dah agak lambat....aku berlari-lari anak menuju ke dewan  DTSP.....bersiap sedia memakai jubah...

masih tak pandai memakai jubah sendiri..walaupun ini adalah kali kedua...huhu...



sampai jua giliran aku setelah bosan menunggu dalam DTSP....


Tepat jam 12 tghari....kluar dewan....ketika menunggu suamiku membeli bunga di tapak konvo...datang kak hana dan geng2 lab menyapa....


Tahniah kak hana a.k.a Dr Hana...aku begitu admire kat dia....


(dari kiri)....aku bersama Siew yan...Ain...Su...dan Shila


Kak ros yang cantik...bakal PhD....

Setelah lama menunggu....suamiku datang membawa bunga...cantik sungguh bunga....ma cih....kira ini adalah kali kedua aku dapat hadiah bunga dari suami...pertama kali semasa suamiku melamar aku....


pandai suamiku memilih bunga...cantik....mesti secantik harganya kan...


kami...the green couple....



hidayat..org yang tolong tukar tayar kereta kak Ary yang pancit...panjang citernyer....nanti aku akan ceritakan sejarah perkenalan aku dan suami dalam entry lain yer...




bersama mak hidayat



dengan kak hana lagi...saje nak amik aura kak hana...



Canselor...bangga aku dapat bertemu dengan Tuanku...




Yahoooooo....

4 comments:

ibu amin mursyidi said...

congrates yati.. lepas ni naik sekali g ambik phD plak....x ambik gmbq ngn kak diana ka?...

HuMayRah HaYatI said...

ma cih...hehe...insya Allah...

tu lah...jenuh yati cari mana kak diana....kak diana hilang tak tau p mana...x jumpa dia...huhu...sedih gak...

zati said...

kak yati...tahniah2...tp napa eh kak yati punya kaler hijau..bukan kaler kuning ka sarjana sains..depa dah tukaq ek?..tahniah skali lagi kak yati!

HuMayRah HaYatI said...

ma cih zati...

mulai tahun ni kalung utk sarjana sains dah tukar kaler...kaler hijau...depa nak jimatkan penggunaan kaler...cuma ada lima kaler jer...