MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 11 November 2010

Aku dan Mr. Jem

Setiap hari aku berulang-alik dari Penang ke Sg Petani....sudah pastinyer kawan baikku adalah Mr. Jem....hehe....jgn salah paham.....Mr. Jem tu adalah short form kpd kesesakan lalu lintas.....jem akan menjadi bertambah teruk apbl berlakunyer accident ataupun hari hujan....huhu.....setiap kali apbl pegi atau balik.....hatiku selalu berdoa.....semoga perjalanan pergi dan balikku lancar....no accident and no rain.....huhu.....doa penting diri sendiri tu.....haha......bila dah terperangkap dalam jem.....macam2 aku bayangkan.....macam2 idea tak logik keluar......hehe.....kalulah kete aku ada sayap.....bolehlah terbang.....ataupun boleh jadi halimunan......tapi apakan daya.....aku hanya manusia biasa.....





Aku pakai spek masa drive jer...iyer lah bila dah tua-tua ni....macam2 penyakit datang.....huhu....rabun jauh n silau....seingat aku....dah lama spek ni aku beli.....tapi jarang pakai.....bila dah terpaksa.....barulah terhengeh-hengeh nak pakai......huhu......kalu x silap beli dgn aini....





Apa-apapun aku kena bersabar demi menimba pengalaman.....mudah-mudahan suatu ari nanti aku akan dapat keje yang hampir dgn rumah.....Ameen........

No comments: