MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 6 July 2011

Hari kemenangan adikku Naiim....

Kejadian ni berlaku pada 11 Jun 2011 yang lalu....

Hari terbuka TUDM di Medan Gopeng, Perak....sempena meraikan kejayaan para perajurit muda menamatkan latihan selama 6 bulan....

Pada mulanyer aku hampir-hampir tidak mengenali adikku Naiim....rupa dan susuk badannyer banyak berubah...dulu badannyer agak berisi....sekarang dah jadi sekeping....dulu macam mat rempit sekarang dah segak bergaya apabila mengenakan pakaian unifom.....



TAHNIAH NAIIM !......



Aku dan suami meraikan Naiim...



Aku dan keluarga sebelah aku...


Sekarang Naiim menyambung pelajaran ke peringkat Diploma di Alor Setar....SEMOGA BERJAYA....


*p/s: Masa ni kandungan aku dah 4 bulan lebih....perut aku masih belum nampak buncitnyer...hehe....



No comments: