MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 18 July 2011

Selamat Jalan Yani....

Bermula pada 9 hb Mei hingga 1 Julai 2011 yang lalu, company aku menerima seorang pelajar latihan industri....namanyer Nurhidayahni...atau nama pendeknyer YANI...dan aku diberi tugas untuk mengajar Yani....kira Yani adalah pelajar sulung aku di sini....hehe....


Yani dan ofismate aku..Swee In...aku malas nak interprem...ni kan blog aku..hehe....


Selama 10 minggu bekerja dengan Yani....terasa beban kerja banyak berkurang...yelah dia merangkap assistant aku....tambah-tambah lagi perut aku yang semakin membukit.....senang bekerja dengannyer....selain tu aku ada teman makan...teman solat....dan sekarang aku kembali keseorangan....opsss silaplah...bukan soranglah....babykan ada teman umi...hehe...


Kepada Yani (Macamlah Yani bleh baca blog ni).....aaaahhh tak kiralah....nak tulih jugak.....

SELAMAT JALAN YANI....
Kak Yati doakan semoga Yani lebih berjaya di masa hadapan....




No comments: