MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 6 July 2011

Tidakku sangka....

Salam sahabat-sahabatku...

Maafkanlah diri ini kerana membuatkan kalian tertanya-tanya mengapa blog "DIARI HIDUPKU" ni diprivatekan....mungkin ada sebilangan sahabat-sahabat telah mengetahui sebabnyer....ntahlah rasa macam malas nak mengungkit kisah tu....biarlah ia berlalu sebagai sejarah yang memberi pengajaran kepadaku supaya berhati-hati dengan sifat manusia sekeliling....

Dan sengaja aku biarkan blog ni tidak berupdate....ntahlah pada ketika itu fobia masih menguasai diri....tapi bila tengok blog sahabat aku jadi teruja nak berblogging....tapi disebabkan kisah itu....aku terpaksa lupakan hasrat itu...huhu.....ntahlah sape manusia yang durjana itu yang ingin melihat kesusahan aku.....tetapi yang pasti selepas kejadian itu rezeki aku semakin bertambah....

Alhamdulillah....syukur kepada Allah.....Allah punya kuasa.....manusia tak der kuasa....  

No comments: