MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 27 October 2011

Mr / Mrs T mengganas

Mesti kalian tau kan....Mr / Mrs T tu refer kepada siapa....hehe....mestilah Mr / Mrs Tikus....punyelah tahap gaban depa ni mengganas kat rumah mak mentua aku....sampai boleh tolak tudung saji yang besar....pada mulanyer aku tak percaya....ingatkan suami hanya permain-mainkan aku....huhu....dasyat sungguh depa ni mengganas.....pernah sekali tu ketika aku keseorangan di rumah....ada seekor tikus dengan berani-beraninyer melintas depan aku sambil kedua belah tangannyer memegang sekeping biskut empat segi....

Ada banyak lagi angkara sadis Mr / Mrs T....penutup botol minyak ni pun depa berminat nak gigit....huhu.....


Tandaan bulat menunjukkan kesan gigitan Mr / Mrs T....
aku terpaksa bulatkan sebab takut kalian tak nampak kesan gigitan tu....
al-maklumlah pic ni disnap menggunakan camera hs jer.... 



Sudahnyer makanan di tutup menggunakan besen dan diletakkan lesung batu diatasnyer....
gerenti Mr / Mrs T tak dapat tolak punyer....



Baru-baru ni, suami menahan perangkap tikus....dapatlah 2 ekor tikus.....tetapi aku melarang suami membunuhnyer sebab takut seksa binatang....memandangkan aku sedang mengandung.....risau jika sesuatu terjadi kepada anak dalam kandunganku......mintalah dijauhkan sebarang kecelakaan.....Nauzubillah.....suamipun hanya melepaskan tikus-tikus untuk tindakan si kucing-kucing yang berkeliaran.....



No comments: