MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 3 July 2012

Jadi pelajar kembali...




Blog Diari hidupku dah beberapa minggu tak terupdate....mmmm....rindu rasanyer.....aku agak sibuk dengan group presentation....ditambah pulak anak kesayanganku demam sampai kena tahan di wad....4 -5 hari jugaklah aku berkampung di hospital....kesian sungguh anak umi....huhu...

Alhamdulillah...petang tadi aku selamat mendaftarkan diri sebagai pelajar kembali....mmmm.....terasa janggal pulak kerana masih bergelar pelajar di usia begini...huhu....seakan tak percaya aku boleh sampai ke tahap ini....terima kasih Ya Allah di atas kurniaan ini....mudah-mudahan Allah mempermudahkan aku untuk menamatkannyer....kutahu bukannyer mudah...dan mungkin selepas ini aku akan melalui rutin harian yang agak sibuk...


*p/s: Esok aku ke Ipoh untuk menghadiri meeting...semoga Allah mempermudahkan segalanyer...


2 comments:

Nadiah Sidek said...

all the best kak yati. Dr.Nasri mesti bangga dengan kak Yati :)

HuMayRah HaYatI said...

hehe...tq Nadiah...ntahlah...yang pasti kalu K Yati dah grad baru DR Nasri akan bangga...