MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 31 July 2012

Nasi Goreng Mak Tok di hari lahir...



mmmm....boleh tahan sedap..



27 Julai....tarikh lahir aku sama dengan tarikh lahir Dr Syeikh Muzaffar...Astranout negara tu....waaa...syoknyer dapat berkongsi tarikh lahir dengan beliau....haha....ntah ape2 jer aku ni kan.....huhu....apa-apapun.....apabila umur baru bertandang....makanyer makin bertambah usia kita...dan semakin "Mudalah" kita.....Alhamdulillah Allah SWT masih memberiku peluang...

Sebenarnyer aku sengaja ingin melupakan hari ni...kerana ia sedikit sebanyak mengingatkan aku tentang pemergian ayah buat selama-lamanyer di saat tiga hari sebelum kedatangan ulangtahun kelahiranku pada tahun lepas....

Namun, kesedihanku terubat sedikit dengan kehadiran suami tercinta dan permata hati ummi, Iman Solehah....Suami bawak aku dan Solehah makan di Taman Telok Air Tawar, Butterworth, Penang...



Ummi sayang Solehah....
Terima kasih Allah di atas anugerah ini....



Terima kasih daun keladi yer abg...lain kali boleh bawak kami lagi....hehe....
Wajah aku di umur baru....



*p/s: Pihak pemaju Eupe dah hantar notis bahawa rumah dah siap...dah boleh collect kuncipun....waaa....syoknyer....


No comments: