MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 11 November 2012

Degree in breastfeeding..

Syukur ke hadrat Ilahi....Hari ini aku berjaya menamatkan satu tahun menyusukan puteri comelku, Iman Solehah....ini bermakna masih ada berbaki satu tahun lagi untuk berusaha....Alhamdulillah....mudah-mudahan Allah mempermudahkan aku sehingga dapat PhD pulak....Ameen....



Certificate ni aku cilok dari KIM..
Edit sendiri jer...senangkan....hehe....jangan marah yer admin KIM....
Ala tak kisah kan.....lagipun untuk koleksi sendiri jer....:-D



Bermacam-macam alkisah yang berlaku sepanjang 1 tahun ni....yang pastinyer...aku mesti rindu saat-saat macam ni....selalunyer bila balik kerja jer.....pasti Solehah menerkam aku sebab nak nenen....al maklum sehari suntuk tak dapat.....hehe...lepas tu tak mau berpisah......rasa bahagia sangat2....macam anak dekat jer dengan kita....terasa sentuhan kasih sayang...





No comments: