MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 4 November 2012

Bila Super senior tak der...

Sungguh tidak kusangka Super senior yang aku panggil En Wan akan tinggalkan company ni.....bulan 10 adalah bulan terakhir En Wan disini....



Terima kasih En Wan atas segala tunjuk ajar....



Serius aku terkejut....terdetik di hati macamanalah aku nak survive kat sini tanpa En Wan....jika sebelum ni ada apa2 masalah berkaitan instrument ataupun test....tanya jer pada En Wan pasti akan selesai.....En Wan terlalu banyak experience....kalu tak silap En Wan dah bekerja lebih 20 tahun di sini....huhu....mesti ada hikmah di sebalik kejadian ni.....mungkin secara tidak langsung melatih aku supaya jadi lebih berani dan yakin dengan tindakan yang aku buat....setakat dua hari ni.....masih ok....Ya Allah...tolonglah hambaMu ini....

Apa-apa pun buat masa sekarang....bebanan kerja aku makin bertambah....




No comments: