MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 7 November 2012

Super duper busy...

Dalam dua minggu ni, aku teramatlah busy...terlalu banyak due date yang aku kena kejar....hinggakan aku tak sempat nak menjengah facebook....apatah lagi blog....pagi tadi adalah kemuncak sibuk aku....huhu....bila dah jadi super duper busy ni makanyer aku jadi super duper stress....huhu....buat masa ni....tak der mood nak buat keje....dah tak upaya....slow down sikit....lagi pun tinggal satu dua benda jer lagi yang masih tak settle...oklah tu...ni aku curi sedikit masa keje...huhu...jangan buat selalu tau...tak bagus...hehe....

Sekarang ni aku selalu update entry pasal keje aku jer...huhu....mesti boring kan...apa nak buat......layan jer lah....minggu lepas ada someone datang ke tempat aku....untuk run eksperimen yang tentunyer bukan area aku....aku hanya kenalinyer dengan nama Maria.....



Aku selalu tersasul panggil Maria Gonzales....
haha....jangan marah Maria...just kidding..


Sepanjang 6 hari Maria di sini...hari-hari aku dan lain2 dapat makan free...KFC lah....pizza lah...macam2 lah....Alhamdulillah rezeki....sekarang ni ofis aku kembali suram...



No comments: