MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 5 January 2010

Hobi baru

Gara-gara selalu mengodak blog..dan selalu terjumpa gambar-gambar yang cantik dan unik...maka timbullah satu hobi baru...iaitu snap gambar...salah satu blog yang sering aku kunjungi adalah blog aku dan sekeliling ....bagiku penulis blog ini mempunyai seni snap gambar yang agak unik...dia pandai mencari angle yang cantik..hinggakan gambar yang disnap dapat menceritakan keadaan yang sedang berlaku...hehe...ajaibkan?

Terus terang aku katakan..aku amat mengagumi kebolehannya...termasuklah suami aku..apa lagi..dengan berbekalkan kamera CANON...bermulalah aktiviti snap gambar...dalam banyak-banyak gambar yang disnap...aku terjumpalah beberapa gambar yang menarik perhatianku...semuanyer gambar yang disnap oleh suamiku...yang aku snap tak der...haha...sebenarnya bakat aku masih terendam...

imej pokok dijelaskan dan imej subjek dikaburkan


cincin tergantung


Cincin di atas stering kereta

gambar cincin dihadapan flip-flap

p/s : Husnalah idola kak yati.. :-P

3 comments:

husna said...

wah sampai suami kak yati pon kagum.. biar betul kak yati..
jgn la terlalu kagum ngn husna..
kalu dibandgkan dgn org lain, mereka jauh lebih patut dikagumi..
buat husna malu ja
hehehehhe
husna tiru orang jaa

HuMayRah HaYatI said...

yup..nape? tak percaya? kira husna terror banyak dari k yt..

Arme said...

cantik gambar...pandai snap..kamera jenis canon ya..