MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 30 January 2010

Me and Wonderful blog

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnianya..blog DIARI HIDUPKU telah dianugerahi sebagai wonderful blog..terima kasih Farhana..


1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded.

2. Make sure u take the pic n said it is from
-Cik Oriza a.k.a Cik Farhana

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
  • aku selalu bayangkan tempat keje aku hanya depan umah...
  • kadang-kadang aku tak boleh fokus bila orang bercakap dengan aku..aku hanya mengangguk...beriyalah orang bercerita..bila ditanya apa yang dicerita..aku jadi blur...
  • buat sesuatu benda tak sepenuh hati..
  • bercita-cita nak drive kereta sendiri balik ke Pahang..Penang dan Kedah dah lepas...
  • mengumpul resepi semua jenis makanan..
  • cuba tak nak jadi cerewet
  • selalu berfikir cara nak bayar hutang PTPTN
  • nak tukar sumer sistem pengeluar makanan..biar dimonopoli oleh orang islam
  • selalu berangan nak beli baju renang muslimah
  • nak jadi yang terbaik untuk semua orang.
4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog :
  • Along
  • Suzi
  • Kak Long
  • Mizi Ukhuwah
  • Sape2 yang berani sahut cabaran
5. Dont forget to go to their blog and tell them they have been tagged!!!
-Insya Allah..akan diusahakan...

2 comments:

Arme said...

wah...ada award rupanya utk kak long no..nanti nak publish hehe
thank you yati

HuMayRah HaYatI said...

hehe..ambik...jangan x ambik..