MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 2 January 2010

Sepetang di Pantai Merdeka

Sebenarnya aktiviti ini tidak dirancang...tanpa disengajakan ia telah menjadi aktiviti pembuka aku dan suami pada tahun 2010...aku amat teruja...Aku selalu mengambarkan keindahan Pantai merdeka melalui lagu Cinta Pantai Merdeka dendangan kumpulan Jinbara...senikata lagu ini amat mengagungkan keindahan Pantai Merdeka iaitu ciptaan Yang Maha Esa....baru kali aku berpeluang menikmati keindahan pantai ni...Tidak dinafikan pantai ni memang cantik...memang tidak hairanlah ia mendapat kunjungan ramai...

Pelbagai aktiviti dilakukan oleh pengunjung....seperti mandi-manda, beli-belah, makan-makan, berkhemah..pendek kata macam-macam ada..

Tetapi aku dan suami terus dengan aktiviti berposing...konon2nya nak challege husnalah.. :-P...(jangan marah aaa husna...nanti kena jual...)...ni lah hasil yang tak seberapa dari photographer amatur...




Tetiba tengah syok berposing..terserempak dengan ngah (mak saudara suami)...

Setelah penat berposing..kami melangkah pulang...Aku bermonolog sendirian...Bilalah aku akan ke sini lagi..

p/s: Husna..ok tak gambar?..hehe..

4 comments:

Nadiah Sidek said...

nadiah pernah gi pantai merdeka tp nadiah tak minat la kat situ. pd nadiah, tak cantik la. airnya pun tak bersih. tp lama dh nadiah gi..thn 2000 ke 2001 cmtu la. mgkn skrg ni cantik dh kot

Arme said...

salam yati..terkejut tengok gmbr my mum n dad !oh terserempak ngan mak ngah dan pak ngah ya...bestnya gi pantai merdeka..kak long sempat pergi sekali ja masa balik bercuti hari tu...

husna said...

wah. cantik cantik!!!
semua orang boleh tangkap gambar.. husna bukan pandai pon. tiru orang jugak..hehhehee

HuMayRah HaYatI said...

Nadiah: mmg airnyer x brp bersih..tp pemandangannyer bleh tahan..dari jauh nampak Tanjung Dawai n Gunung Jerai..

Kak Long: Wsalam..tulah..yati pun terkejut jumpa dgn ngah n pak ngah..kecik sungguh negeri Kedah..semalam pegi yati n hadi pegi umah njang...Jumpa lagi dgn ngah n Pak ngah..

Best ooo pegi Pantai Merdeka..Kak Long jgn jeles2 tau..