MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 15 March 2012

Ya...I can do it...

Gambar ni disnap pada pagi 29 hb 2 di USM...
masa ni aku sedang menunggu co-supervisor...



Hari ni aku ada Group presentation...Wong dan Baleeq present....mmm....tu lah.....betul sangkaan aku....lepas ni aku pulak kena present....SVpun dah usyar2 tanya....aku ngangguk saja....huhu....bila tengok presenter kena hentam dengan pelbagai soalan...jadi seram pulak.......macamanalah nasib aku nanti....huhu.....

Tiap kali lepas group presentation jer...pasti kepala aku menjadi berat...berat sebab banyak dapat ilmu atau sebab risau apalah nasib aku bila present nanti....rasa2nyer sebab kedua tu yang paling kena dengan aku....huhu....mudah2an Allah mempermudahkan aku...

Tapi yang one thing yang aku puji...bila adanyer group presentation seumpama ini...kita akan sentiasa jadi bersedia...lepas tu kita akan dapat suggestions yang berguna bagi mengatasi kelemahan yang dihadapi...di samping tu kita boleh syer info...dan kita akan gelabah kumpul data...takkan nak jumpa SV dengan tangan kosong...malu seh...

So, sekarang aku kena pelan2 prepare dan buat one by one...ok...don't be so nervous ok...Go..go...go...Yati...you can do it!...juz believe your self!....Insya Allah...




No comments: