MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 18 March 2012

Hari bermalas-malasan...

Hari Sabtu merupakan hari malas bagiku...ntahlah...bila sampai hari Sabtu jer...aku jadi malas....serba-serbinyer malas....cuma satu aktiviti yang aku rajin...tido...huhu....ntahlah...aku rasa penat sangat setelah menempuh 5 hari bekerja....dengan perjalanan yang agak jauh....ditambah pulak aku terpaksa melalui perjalanan yang jem setiap hari....kadang2 aku dah rasa malas nak lalui keadaan macam ni....tapi terpaksa....mudah-mudahan suatu hari nanti...aku akan dapat kerja berhampiran dari rumah....Insya Allah...

Semalam aku dan famili kecikku menghadiri kenduri Aini & Alias bertempat di Pendang....kami sampai agak lambat....lebih kurang dekat pukul 4 petang...pengantin lelaki dah selamat tukar baju...huhu....nasib tak baik...so tak dapatlah nak bergambar dengan pengantin lelaki....tetapi aku sempat bergambar dengan Aini masih lagi berbaju pengantin....itupun dia dah nyaris2 nak bukak crown...katanyer...rimas dan panas....al-maklumlah dah hampir sehari suntuk melayan tetamu....





 Aini terpaksa jadi baby sitter...huhu...
Umi Solehah nak makan sekejap....
hehe....bolehlah practice yer...



Tahniah korang berdua....
Semoga perkahwinan kalian diberkati Allah dan berbahagia hingga ke akhir hayat...
Gambar ini di ambil dari facebook Alias...



  

No comments: