MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 1 March 2012

Title 'staff termuda' berakhir...



Selama hampir 3 tahun aku memegang status 'staff termuda' di tempat keje...tapi hari ni bermula 1 Mac....ada staff baru masuk keje ...automatically title tu terlucut....dan aku dah dapat gelaran senior...So tak boleh nak buat blur2 lagi lah...hehe...

Huhu...cedehhh....opsss....come on lah....tak kan lah benda macam tu pun nak sedih...hehe...tak der lah...sajer nak ngada-ngada dalam blog ni....haha...jangan marah....

Ntah-ntah aku akan dapat balik title tu...haha.....tapi janganlah...susah nanti....kurang2nyer aku ada assistant...huhu...


*p/s: Solehah dah pandai mengiring...

*p/s/s: Kelmarin aku dilanda kesedihan dan kerinduan terlampau kat Solehah...sampai nangis2 pulak tu...huhu....adoilah...tu lah hantar Solehah awal sangat...sebelum subuh tu...sebabnya aku ada discussion dengan my SV tepat pukul 7 pagi...tapi malangnyer disscuss tu start pukul 8.45 pagi...huhu...

No comments: