MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 2 March 2012

Kunjungan kawan lama suami...

Pada hari ahad minggu lepas, selepas pulang dari lepak2 kat Cinta Sayang Resort...seperti diceritakan dalam entry 'lepak2-di-cinta-sayang-resort'...kami menerima kunjungan kawan lama sekolah suami...Sayuti dan famili...Depa ni satu sekolah di Sek Men Sains Sultan Mohamad Jiwa...

Sayuti dan famili datang menziarah kami sambil survey-survey rumah...kebetulan pulak ada seorang lagi kawan sekolah suami juga beli rumah di taman perumahan yang sama....jadi suami ada genglah...hehe....

Tetapi malangnyer rumah yang macam aku dan suami beli tu dah habis...huhu...nak buat macamana...dah tak der rezeki nak berjiran....cari jer lah yang lain (nada suara seperti KE dalam Sinar FM)..

Isteri Sayuti yang aku panggil Siti, bersalin awal daripada aku lima bulan...baby girl...namanyer Auni Humaira...comel...gebu..melepak..dan chubby...geram tengok...



Jemputlah datang lagi yer....


*p/s: Mujurlah aku dah beli rumah awal tahun 2011...Alhamdulillah....tahun ni harga rumah yang aku beli tu dah naik sebanyak 20 ribu...dah abih pun...




No comments: