MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 26 April 2012

Frozen Karipap...

Hujung minggu lepas, aku berjaya siapkan satu projek mini...iaitu buat frozen karipap....Senang jer...hehe...


Dalam mini projek ni, aku bergandingan dengan suami...suami buat inti karipap...aku uli tepung dan terap jadi karipap...waa...seronok sangat...sampai plan nak bukak bisnes jual frozen karipap...huhu....Aku start dari pagi dan projek completely siap tengahari...huhu...al maklumlah sekarang ni ada pembantu kecil...kejap -kejap merenggek nak susu...kejap-kejap merenggek nak tidur...






Dapatlah dua tupperware...


Sebenarnyer ini adalah kali kedua aku buat karipap...kalau kali pertama dulu...kulit karipap jadi terbuka bila goreng...huhu...tapi kali ni...Alhamdulillah...tertutup semuanyer....waaaa....dah pandai lagi satu kuih...hehe...ok lah tu...at least ada peningkatan dalam ilmu masakan....itupun guna resepi dari Mr. Google...





2 comments:

Nadiah Sidek said...

dah beberapa bulan nadiah nak buat karipap tapi tak buat-buat pun. nak makan tapi malas nak buat. camne tu? huhu..

HuMayRah HaYatI said...

hehe...siannyer...k yati nak anta pun jauh sangat...huhu...macam ni lah...Nadiah bayangkan yang Nadiah makan karipap yang k yati buat ni...hehe...sedap kan?...