MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 20 April 2012

Rambutku berguguran...



Sejak kebelakangan ini, aku perhatikan banyak rambut bertaburan kat lantai, bantal, tilam, selimut, cadar....dan boleh dikatakan hampir semua tempat ada rambut...kadang-kadang kat Solehah pun ada...huhu...bila aku sikat rambut jer...rasa-rasanyer lebihlah  10 helai rambut melekat kat gigi-gigi sikat...macam orang baru lepas kena rawatan kemo pun ada....terdetik di hati aku.....Ya Allah....apalah penyakit aku ni...huhu....

Kalu dah camtu gayayer, aku ambik keputusan untuk memotong pendek rambutku...mungkin rambut tak cukup zat....huhu....sambil--sambil tukang gunting yang aku panggil kak Pah tu menggunting rambutku...kami berborak-boraklah....aku bercerita perihal rambutku yang banyak gugur....menurut Kak Pah...perkara itu normal bagi wanita selepas bersalin...sebabnyer hormon berubah....nanti rambut baru akan tumbuh...nanti akan jadi normal semula...hehe...legalah kalu macam tu....risau jugak...takut-takut nanti aku jadi botak...huhu...


No comments: