MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 1 April 2012

Tatkala hati di landa badai...

Kekuatan yang aku dapat....
Aku boleh study di dalam kelambu.....
Walaupun kedengaran dengkuran manja Solehah di sebelah...
Walaupun hanya ditemani lampu suluh....


Selalunyer aku menjadi bersemangat untuk study apabila di landa masalah ini....dengan cara ini saja aku mampu melupakan segala ombak permasalahan yang menghantam pantai kepalaku...huhu....mungkin itulah hikmahnyer....aku tak tahu...jika aku tidak melampiaskan kesedihan aku di sini....mungkin saja orang akan mengatakan aku ni seorang yang pelik atau saiko....huhu....mungkin saja aku mengalami masalah tekanan perasaan yang maha dashyat....

Dan perkara paling penting yang menguatkan lagi aku adalah....Allah sentiasa ada....

*p/s: Rasanyer kalu gambar di atas disnap menggunakan camera yang canggih....mungkin saja dapat menghasilkan suatu gambar yang cantik dan unik....



No comments: