MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 9 October 2012

Lagi..lagi...message ni yang keluar....




Alkisah petang tadi....

Rasanyer dah lebih sepuluh kali aku off dan on balik instrument ni....balik2 message ni jer yang keluar....huhu......


"No response, cannot bring MS online(possible bad address or existing lock) [error-204]"



Perasaan geram dah menguasai diri...huhu....dah hampir separuh hari aku mencuba....tapi masih gagal...tak tau silap di mana....

Aku dah jadi gelabah badak..sebabnyer selagi tak boleh...selagi tu tak boleh balik...huhu....kebetulan pulak hanya aku seorang jer yang handle petang ni...mmm...malang sungguh...huhu...apa lagi...tanya pada yang pakarlah...call tak jawab2 pulak...sms pun tak balas.....cemas sungguh ni....terbayang muka anak umi yang comel tu...Ya Allah....tolonglah hambaMu ini....

Rilekss yati....do one by one....

Akhirnyer tepat jam 5.08 petang, engineer yang aku call tadi call....So dengan beberapa saat jer masalah selesai....kus semangat...

Alhamdulillah...syukur....rasa nak menjerit jer...



1 comment:

along said...

alhamdulillah dipermudahkan...