MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 15 October 2012

Macam gangsterpun ada...

Serius banyak entry aku yang tertunda...sampai ada entry yang tak berapa sesuai nak dipostkan lagi sebab dah terlalu lama...huhu...boleh dikatakan sekarang ni aku agak busy....busy dengan Solehah....busy dengan keje...busy dengan study....busy nak pindah rumah...busy nak packing barang...beli barang.....macam2 hal....tapi sebenar-benarnyer aku busy layan movie kat youtube...haha....opsss....muka buat macam tak bersalah jer....huhu.....

Buat masa ni, aku suka nak buat entry ni dulu....Nanti bila-bila ada kelapangan dan kestressan melanda...barulah entry2 yang tertunda tu akan menyusul....hehe....

Kelmarin petang, Sewaktu aku, suami dan Solehah pergi jalan-jalan cari barang untuk rumah baru di SP...aku terjumpa notis ni....mmm...sekali baca macam gangsterpun ada....mungkin sebelum ni ada yang tak berapa faham apa yang disampaikan....makanyer notis sebegini dikeluarkan...







Aku memerhatikan kesedaran SIVIK rakyat Malaysia memang di tahap yang parah....bila difikirkan....jika attitude ni tidak berubah...tak mustahil satu hari nanti generasi akan hidup dalam sampah-sarap....(Penulis blog Diari hidupku prihatin, bagaimana anda?...hehe....)....



No comments: