MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 8 October 2012

Semua nak digigitnyer...

Dua hari lagi, umur Solehah akan mencecah 11 bulan...ini maknanyer lagi satu bulan umur Solehah akan cukup 1 tahun...dan aku bakal menerima degree in breastfeeding bulan depan....Insya Allah...moga Allah mempermudahkan aku...

waaa rupanyer anak umi dah semakin besar...semakin besar semakin menjadi-jadi manjanyer....macamanalah Solehah nak ada adik ni....huhu...

Macam-macam gelagat Solehah yang mencuitkan hati aku....hehe...aku selalu jadi tersenyum sorang-sorang bila teringat telatah lucu Solehah....selalunye tatkala aku memandu keseorangan ke tempat keje....macam-macam hal...comel jer....nak marahpun tak jadi....

Sekarang ni tabiat terbaru Solehah adalah mengigit barang...tak kiralah...teether, sikat, sudu dan macam-macam lagilah...pernah sekali dia gigit pampers dan merangkak...dah jadi macam apa dah anak umi ni...



Solehah...Solehah...Solehah...



Semoga anak umi, Iman Solehah sentiasa dalam lindungan Allah...jauhilah dia dari segala bentuk kecelakaan...dan sempurnakanlah akhlaknyer...Ameen.....

Sesungguhnya umi amat menyayangimu Solehah....








No comments: