MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 12 May 2010

Diary of love

Bahan bacaan ini hanya sesuai dibaca oleh orang dewasa sahaja yer...

Sedang aku asyik mengemas buku2 dan journal2 yang bersepah..al-maklumlah pembetulan tesis dah selesai...kira aku dah nak tutup buku dan tak mo pikir pasal master lagi...tiba-tiba aku terjumpa satu diari...diari aku pada tahun 2009...boleh dikatakan aku mempunyai diari setiap tahun sejak matrik sampailah abih master....itulah hobi aku...mengumpul diari dari setahun ke setahun....hehe....poyosnyer aku....aku akan hiasi diari tu....baru aku perasan...tahun ni aku dah x der buku diari...sebabnyer aku dah ada blog Diari hidupku....waaa....aku dah advance...aku mencoretkan sumernyer dalam blog ni....

Sajer2 lah belek2 diari aku yang tahun lepas...terjumpa perkataan "Diary of love"...hehehe...jiwang gak aku ni...huhu...aku baca lagi...aku tergelak sorang2...berdasarkan tarikhnyer...masa tu aku dan suami dah nak bertunang dalam masa lebih kurang sebulan lebih lagi...

25 Mac 2009 : Abg meluahkan "I love U" kepada aku menerusi SMS..
Reaksi aku: Bapak pyer angau aku sampai berulang-ulang kali membaca SMS tu. aku pikir ini adalah suatu perkembangan yang sangat baik...Dah tu aku pun balas SMSnya dengan "I love U too"...muka aku seharian senyum macam kerang yang tersengeh yang menanti untuk dimasukkan ke dalam kuali.

21 April 2009: Abg melafazkan "abg bertambah sayang kat Maira"....
Reaksi aku: Huhu...mula2nya aku budget dia nak kata something badlah...sebab dua tiga hari ni dia buat x mo bercakap dengan aku...do know why?....lelaki ini mmg sukar untuk dimergetikan..hati aku masa tu macam pecah pun ada...kalu dulu aku dapat luahan dia melalui SMS pun aku dah angau...inikan pula dia melafazkannya....kira kali ini datuk punyer angau lah...hehehe...aduh3...ni dah parah ni...

suami aku ni bukan jenis romantik orangnyer....susah benor nak ucap sayang kat aku...kadang-kadang sampai kena merajuk2 dulu..baru dia ucap...huhuhu....walaupun macam tu aku tau dia amat menyayangi aku...kurang2nyer dia susah nak ucapkan perkataan sayang kat perempuan lain....:-P...mudah2an macam tu lah....

huhuhu...teralit plak baca.....hehe.....akupun teruskan mengemas buku....tiba2 aku terjumpa something....tulisan "I Love U" terselit kat tesis aku....mmmm....dan ini adalah yang terbaru.....mmmm.....macam-macam....tak perlu guna kad....hehehe....terharu aku....



Ma cih kerana sudi menerimaku seadanya...ma cih kerana sudi menyayangi dan mencintai diri ini...ma cih di atas segala-galanyer....
 

Kuamat bertuah kerana diriku telah ditakdirkan untuk dirimu...semoga rumah tangga kita kekal bahagia selamanyer...dan diberkati oleh Allah...

No comments: