MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 31 July 2010

Hari terakhir bulan 7...

Hari ni 31 hb julai 2010...
esok dah bulan ogos.....
meninggalkan bulan kelahiranku dan
mengorak langkah ke bulan kemerdekaan....
huhu.....sedihnyer.....begitu pantas masa berlalu.....

dan insya Allah kita akan bertemu ramadan......
bulan yang penuh barakah....
seronoknyer....tak sabar rasanyer....


menghitung dari hari ke sehari...

melihat catatan di dalam kelendar di atas....
pada 31 hb....."tahlil umah njang"....

--------------------------------------------------------------------------

Pada malam 30 hb....aku, suami dan mak mentua pergi ke umah njang untuk membantu serba sedikit persiapan untuk kenduri tahlil pada keesokkan harinyer....hanya gambar2 ini sahaja yang sempat di snap....itupun sebab ada permintaan....al maklumlah...mata dah ngantuk...


anak njang...dari kiri...safwan...sazwan....assistant chef.....


njang...pak njang....


Pada 31 hb iaitu ari ni.....aku bertemu ramai saudara keluarga suamiku....terlalu ramai.....mungkin aku akan mengambil masa untuk mengingat satu per satu....aku ni lemah ingatan cket....maaf yer kalu saya tak berapa ingat kalian...hehe....sebenarnyer....aku terkejut kerana ada di kalangan mereka mengetahui semua perkembangan aku dan suami....ada yang mengucapkan tahniah kerana akan menerima ijazah....bertanya macam2 mengenai aktiviti yang telah aku dan suami lalui....hehe....aku pun bertanya...dari mana dapat tahu.....mereka menjawab...baca kat blog dan facebook....huhu....tak sangka plak ada yang mengikuti.....hehe....terima kasih kerana sudi menziarah blog diari hidupku.....

Tiba-tiba aku jadi bersemangat nak berblogging....hehehe....sebenarnyer pada tika ni....aku terasa amat letih dan mengantuk.....tetapi untuk berblogging.....tiba2 jer mata jadi segar.....hehehe.....oklah berbalik kepada majlis tahlil tersebut.....aku tidak dapat memaparkan gambar2 semasa majlis tahlil....kebetulan aku tidak membawa kamera.....jadi bukan aku atau suami jadi photographernyer.....hehe....nanti saya akan copy gambar2 tu yer dan insya Allah akan di upload dalam entry berikutnyer.....

No comments: