MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 29 January 2012

Lagi banyak gelaran, lagi banyak tanggung jawab...

Teringat-ingat kata-kata bakal supervisor (SV) melalui email...."lagi banyak gelaran, sudah tentu banyak tanggung jawab"...huhu...memang betul kata-kata SV....


[klik untuk besarkan pic]

Dalam cuti hujung ni aku cuba menyiapkan proposal untuk projek aku nanti...tetapi agak susahlah jugak...Solehah banyak meragam dalam dua hari ni....mungkin percubaan nak meniarap gagal....huhu....akhirnyer kena buat keje dengan Solehah sekali....huhu..





Lepas tu, Solehah start meragam lagi....pastu aku buka cerita karton Upin & Ipin....Solehah layannn....aku pun layan sekali....at last Solehah tido dan aku pun tido sekali.....keje aku jugak yang tak siap-siap....esok dah nak jumpa SV....huhu....dugaan2....




Aku tahu memang banyak cabaran dalam menuntut ilmu....mudah-mudahan Allah mempermudahkan aku...Ameen....


No comments: