MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 6 January 2012

Yay...yay...esok cuti....

Manisnyer senyuman anak umi...


Alhamdulillah....Solehah berjaya membiasakan diri di nursery untuk 1 minggu....aku selalu bertanyer kepada pengasuh Solehah..."macamana Solehah ari ni? nangis tak?"....Pengasuh Solehah jawab..."Solehah ok...tak nangis...tido jer...bangun minum susu...pastu sambung balik tido"...

Pada hari pertama...aku amik Solehah dari nursery...pada mulanyer Solehah diam jer....lebih kurang 10 minit macam tu...mungkin merajuk dengan umi dia lah tu....almaklumlah kena tinggal....maafkan umi yer Solehah....umi dan baba terpaksa tinggalkan Solehah sekejap....umi dan baba keja....mencari rezeki untuk menyara hidup kita sekeluarga.....macamlah Solehah faham.....hehe....tak lama tu barulah Solehah senyum dan bercakap dalam bahasa baby....macam nilah anak umi.....pastu langsung tak boleh berenggang.....aku bergerak jer terus Solehah menangis....huhu....malamnyer pulak bila nak menyusu....biasanyer Solehah hanya bunyi ek...ek...ek....jer tapi malam tu....Solehah sakan menangis....huhu....baby pun pandai merajuk ke....

Pada hari kedua dan seterusnyer....Solehah oklah sikit...tapi still nak bertempek dengan umi dia....nak manja dengan umi lah tu....tapi malam ni....Solehah tido awal.....bagi chance kat umi nak berbloging....hehe....terima kasih Solehah....sayang anak umi....bagi aku dengan berblogging ni....aku dapat mengurangkan stress...walau sesibuk atau penat macamanapun, aku tetap akan cuba nak write something kat blog ni....


No comments: