MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 25 January 2012

Pay for nothing...

Heeee....Gerammm sungguh....

 
Huhu....sedih sungguh...nak buat macamana...dah tak der rezeki....huhu.....begini ceritanyer...pagi tadi aku cuba hantar SMS kat mak....tiba-tiba status SMS...not sent....lepas tu aku cuba call...panggilan keluar dah kena block...huhu...pelik jugak...belum sampai masa lagi...aku pun check online statement....huhu...bill telefon dah mencapai RM 550.00...pelik....aku rasa tak guna sebanyak tu pun....check punyer check...ada somebody guna internet melalui phone sub line....dan aku suspect adik aku...rasanyer dia tak tahu....sebab aku dan suami pernah terkena dulu....banyak gak kena bayar bill....huhu....and now sekali lagi terkena.....tak pasal2 jer kena bayar....bukannyer sikit...banyakkkk....  

Terus aku call centre...terminate semua line internet, 3G, MMS untuk semua subline...

No comments: