MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 18 January 2012

Projek pemula 2012

Jika tahun lepas...projek ni menjadi projek penutup bagiku....dan projek ni juga menjadi pemula untuk tahun ini....

Aku suka projek ni.....sebabnyer aku boleh mengunakan internet sepuas-puasnyer dengan alasan mencari bahan di internet...hehe....





Aku suka projek ni....sebabnyer aku boleh melihat pelbagai jenis buah-buahan dan kuih-muih dari negara jiran....contohnyer macam durian di dalam gambar di bawah...


dari atas kanan: Durian kuning, Durian Sungkang 
bawah: Durian Kura-kura


Yang aku tak berapa suka....aku kena berdiri lama....perlu menimbang dan mengekstrak banyak sampel....huhu.....lepas tu kena berlari ke sana ke mari....penat sikitlah....huhu....


Bila sampel berbaris macam ni...
tiba2 jer rasa nak demam...


Selalunyer aku yang menjadi master mind dalam menyiapkan report...huhu....


No comments: