MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 17 May 2012

2 hadiah di Hari Ibu

Tahun ni adalah tahun pertama aku bergelar ibu...dan aku sebenar-sebenarnyer tidak pernah menyambut Hari Ibu...tapi bagiku hari-hari adalah hari ibu....mengikut penganut kristian..hari ibu yang kita sambut hari ini adalah hari pengorbanan Mother Teresa....so macam tak berapa baguslah nak sambut....tapi tak salah nak ambil yang baik....sebenarnyer ia bergantung kepada cara dan niat masing-masing...Allahu A'lam....

Hadiah Pertama: 
Dapat dari hospital...kebetulan ada appoinment dengan Doc...Doc nak follow up kesihatan Solehah....excited giler....al maklumlah dapat bunga...bunga hidup lagi...bila tengok belakang kad...mmm...tiba-tiba hati ni terdetik sesuatu....dan harganyer tidak murah....anyway terima kasih...


Terima kasih di atas hadiah bunga dan kad...



Sekarang ni Solehah pantang tengok gambar kat kertas...
Pasti tersenyum comel... :-D


Hadiah Kedua:
Dapat dari supermarket...dapat cabutan bertuah beli Pampers Solehah...dan hamper yang aku dapat ni adalah yang paling besar antara hadiah-hadiah yang lain...yang kelakarnyer aku mintak kat salegirl...nak hadiah yang paling besar....then salegirl tu kena cabut lor dulu...end up bila aku cabut...aku dapat hadiah yang paling besar...haha...kebetulan lah plak...Alhamdulillah rezeki di hari ibu...




*p/s: Esok-esok pagi, famili kecikku akan bertolak balik ke Pahang sempena kenduri kawen adikku Daus bersama tunangnyer Ama...




No comments: