MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 6 May 2012

Selamat Pengantin Baru Su & Ariff...

Hari ni aku dan famili kecikku pergi kenduri Su dan Ariff di Baling, Kedah....kenduri sebelah Su....kami sampai awal...lebih kurang pukul 2 petang...bersemangat pulak kami kali ni....memandangkan kami menerima jemputan yang begitu istimewa dari pasangan pengantin ni....mereka sendiri datang menyerah kad jemputan kepada aku dan suami ketika melawat Solehah di hospital....aku masih belum sempat mengarang entry tu....Ariff adalah ex-housemate suami masa kat Penang dulu....dan boleh dikatakan mereka ni agak rapatlah....manakala Su pula ex-junior aku masa study MSc di USM....so kenal lah...tapi tak der lah rapat sangat....kira boleh dikatakan geng lah jugak...



Tahniah Su & Ariff....Semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat....
Snap gambar guna hs jer....kelabu jer....huhu....cedey....



Kebetulan kami sampai di kenduri...aku terserempak dengan ex-supervisor....ternyata beliau masih ingat padaku....ntahlah aku jadi malu bila berdepan dengannyer....huhu.....mungkin beliau pernah jadi boss aku....mungkin perasaan hormat aku terhadapnyer yang terlalu tinggi....bagiku beliau adalah supervisor yang paling baik yang pernah aku jumpa...beliau tak kedekut ilmu....

Bila dah berhadapan keadaan sebegitu, aku makan jadi tak berapa bersungguhlah....malu-malu kucinglah...huhu...dahlah lauk-pauknyer sedap....yer lah masakan ala kampung....huhu....rasa nyesal pun ada...balik dari kenduri....pulunlah cari makanan....lapar....hehe....padan dengan muka aku.....nasiblah labu.... 


Latest updated on 20/6/2012: Dapat gambar dari Facebook Su...Su tag aku...terima kasih Su... :-)



Rasanyer dah lama aku tak bergambar...




No comments: