MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 25 May 2012

Lawatan special "guest" ke company...




Esok adalah hari sabtu....aku terpaksa kerja....huhu....sebabnyer company aku ada menerima lawatan dari "special guest"....hehe...Biar aku rahsiakan sape "guest" tu....

Pasal kedatangan "guest" ni lah....aku jadi agak stress...tak boleh tumpu pada study...rasanyer dah hampir 2 minggu aku tinggalkan....huhu...dan pasal ni jugaklah milk production aku jadi agak tak berapa meriah seperti biasa...so projek mengumpul stok EBM seperti di ceritakan dalam entry ni....terpaksa diberhentikan buat sementara waktu.....huhu...tapi aktiviti berblogging tetap berjalan...hehe...

Apa-apa pun yang penting...rileks...jangan kelam-kabut...buat satu per satu...okay...

Harapnyer selepas hari esok...semuanyer akan kembali normal...Ya Allah...tolonglah hambaMu ini...Kau permudahkanlah segalanyer...


No comments: