MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 29 May 2012

Sesi Akad nikah Daus & Ama...

Pada malam 18 May yang lalu...bertempat di Masjid Keratong 9.....adikku Daus selamat bergelar suami kepada Nur Amalina Ismail dengan sekali lafaz....Tahniah buat kalian berdua....Alhamdulillah...Allah telah mempermudahkan segalanyer....

Mujurlah aku dan suami sempat sampai....aku dapat rasakan perjalanan balik kali ni agak memenatkan dan penuh dugaan....huhu....dengan cuaca yang agak panas....dan kebetulan pulak Solehah demam....aku dan suamipun ambik cuti dua hari jer.....




Tetamu yang hadir...




Debaran bermula....




Alhamdulillah dah selamatpun....
Tahniah buat kalian berdua...
Semoga kalian berdua kekal berbahagia hingga ke akhir hayat dan diberkati Allah....




Solehah yang suka menjelirkan lidah...
Solehah tak mau duduk diam...
Nak berdukung jer...huhu....



*p/s: Tiba-tiba teringat nostalgia kenangan akad nikah aku dan suami pada hujung tahun 2009....dah hampir 3 tahun berlalu...cepatnyer masa berlalu...rupa-rupanyer aku dan suami dah jadi pengantin tak berapa baru....huhu....



2 comments:

Nadiah Sidek said...

tahniah buat adik kak yati..

p/s: baru teringat kak yati ada tanya pasal watermark yang nadiah letak di gambar-gambar di blog. watermark tu kawan blogger yang buatkan untuk nadiah kak yati. dia sendiri yang bagi, nadiah tak minta pun :). nadiah tak pandai buat sendiri kak yati :)

HuMayRah HaYatI said...

Terima kasih Nadiah...

Sorry lambat reply...iye ke...tak dak sapa nak buatkan kat k yati..huhu...k yati buat sendiri...tapi tak lawa macam watermark nadiah...huhu...