MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 6 April 2013

Boss...oh...Boss...

Salah satu faktor yang menyebabkan staf tak boleh tahan untuk keje lama di sesebuah company...adalah sikap boss....peranan boss memang penting....kena handle banyak benda....bila memikirkan tanggung jawab yang terlalu besar....aku memang tak bercita-cita langsung nak jadi boss.....sememangnyer aku tak layakpun nak jadi boss....huhu....

Sebenarnyer kat mana-mana organisasipun, mesti ada masalah ni....samaada besar atau kecik jer....walau macamana baik sekalipun seseorang boss itu pasti ada perangai boss yang staf tak suka...biasalah kita tak akan dapat sempurna dan boleh memuaskan hati semua orang...pendek kata macam-macam orang, macam-macamlah ragamnyer....



Syamila Shuhada dah tak boleh senyum lepas terkena kata-kata azimat dari boss....



Hujung bulan lepas, aku sekali lagi kehilangan assistant....mmmm sekarang ni keje aku dah bertambah balik....huhu....nak buat macamana....dahlah perut dah makin boyot....huhu....boleh dikatakan seperti keje infiniti tapi gaji ada limit...huhu....memang letih....Kalau ikutkan hati...akupun sendiri dah tak tahan nak keje kat sini....dengan travelnyer....mmmm.....kalu boleh nak blah sekarang jugak...tapi memandangkan ada benda yang masih menahan aku dari keluar dari sini....so kena bersabarlah....sampai masa nanti aku juga akan bebas dari sini....

Mudah-mudahan Allah permudahkan segalanyer...Sesungguhnyer Allah tak akan mempersia-siakan pengorbanan hambaNya....


No comments: