MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 22 April 2013

Selamat ulangtahun kelahiran Prof....

Berdiri dari kiri: Syifa, Baleeq, Marwan, Gazala, Lee, Bahiyah dan aku.
Duduk: Dr Ahmad dan besday "boy" Prof...



Majlis sambutan ulangtahun kelahiran Prof. yang diadakan serba ringkas pada pagi tadi selepas aktiviti mesyuarat kumpulan...Majlis  ini dirancang oleh senior aku, Dr Ahmad ....bila sampai jer tadi aku terlihat ada kek...tertanya-tanya gak...waa sempena apa ni....ingatkan farewell party ker....rupa-rupanyer besday Prof...

Pada mulanyer Prof tertawa tatkala terlihat kek dan Prof cuma tersenyum lucu apabila Dr Ahmad meletakkan dan menyalakan lilin-lilin di atas kek...huhu....aku sendiripun dah lama tak wish and sambut besday sejak-sejak umur aku dah bertukar angka depan....hehe....

Dah lama tak der majlis seumpama ini...rasanyer kali terakhir aku celebrate adalah tahun 2008...zaman Dr Nasri dan anak-anak didiknyer....waaa....rindunyer that moment.... 


No comments: