MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 9 February 2011

Mandi-manda di Gambang Water Park

 


Terletak berhampiran Bandar Kuantan....Percutian yang tidak dirancang....huhu.....Ini adalah first time dalam hidup aku pegi ke Taman Tema Air....masa mula2 masuk....aku jadi terkezut ala2 badak....tak pernah aku tengok keadaan macam ni....dashyat....macam-macam orang ada....macam-macam pakaian ada....tak perlulah aku nyatakan....malu....huhu....Astagfirullah.....mungkin ini adalah kali pertama dan terakhir bagiku....kelebihan di Taman Air ni adalah tiada peraturan pemakaian....bebas....boleh pakai t-shirt, seluar berzip dan macam2 lagi....jika pihak pengurusan hanya membenarkan pemakaian yang menutup aurat...akulah orang yang pertama sokong....dan pasti aku akan datang selalu....






Memang tak dinafikan...memang best....ada pelbagai permainan yang berasaskan air....ada pantai tiruan, ada ombak tiruan, macam2 jenis gelungsur air....memang mencabar jantung....masa naik gelungsur...keje aku hanya menjerit....rasa macam hilang jantung....huhu....sakan juga kami bermain air....dari pukul 2 tengahari hinggalah pukul 5.30 petang....sampai dah nak tutup....kami masih di situ....

No comments: